Doprava a platba

DOPRAVA (ČESKÁ REPUBLIKA):

  • Osobní odběr: ZDARMA na adrese: Zlín-Malenovice, Masarykova 1106
  • Zásilkovna Z-Point: ZDARMA pří nákupu nad 2.000 Kč (váha do 10 kg!)
  • Zásilkovna Z-Point: 79 Kč (do 5 kg), 149 Kč (do 15 Kg)
  • GLS ParcelShop 59 Kč (do 10 kg), ZDARMA pří nákupu nad 2.000 Kč
  • GLS: 109 Kč, ZDARMA při nákupu nad 5000 Kč
  • PPL na výdejní místo: 69 Kč, ZDARMA pří nákupu nad 2.000 Kč
  • PPL: 119 Kč, ZDARMA při nákupu nad 5000 Kč

PLATBA

  • Online platby, bankovní převody, platba kartou, GoPay - ZDARMA 
  • Dobírka (platba při převzetí) - 45 Kč
  • Bankovní převod nebo QR kód - ZDARMA

POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ DOPRAVCEM

Při přebírání zásilky dbejte následujících pokynů:
Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. 

CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA NEBO JEJÍ ČÁST MECHANICKY POŠKOZENA?

Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, eventuálně na potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod. Informujte nás o této skutečnosti e-mailem na info@topepoxy.eu. Následně Vás budeme kontaktovat pro odeslání náhradního zboží nebo řešení reklamace.

CO DĚLAT, ZJISTÍTE-LI POŠKOZENÍ ZÁSILKY AŽ PO ODJEZDU DOPRAVCE?

GLS: Reklamační proces probíhá na základě Podmínek, kdy Zasílatelem je General Logistics Systems Czech Republic, s.r.o., IČ 260 87 961, se sídlem Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava (GLS). Zjevné porušení nebo poškození obalu může být rozporováno nejpozději při doručení zásilky. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být na místě sepsán Zápis o škodě na formuláři GLS. Reklamaci vůči GLS uplatňuje výhradně Příkazce (obvykle objednatel a plátce přepravy), a to písemně na korespondenční adresu, nebo na email reklamace@gls-czech.com. Reklamaci škody, která není při doručení zjevná, je třeba vznést do 3 pracovních dnů po doručení balíku příjemci, jinak nárok na náhradu škody zaniká. Ostatní reklamace podléhají roční promlčecí lhůtě. Reklamační řád je stažení ZDE.